American Authors - Im Born To Run



Music video by American Authors performing I'm Born To Run. (C) 2017 Island Records, a division of UMG Recordings, Inc.



Tags:
Alternative American Authors Born I'm Island Records Run To


1234567890 Unkown
This is my type of music men\nOhhh yeah\nI will listen this like im born to run
339
はじめて聞いたけど最高!!
AceRay 24
this song is perfect......
Adam Zulewski
Whenever I hear these songs I get in a weird feeling that I own the city for some reason...
Adfer r
this band is amazing
Ahmad Nasir
salam dari indonesia...
Alex Marak
I'm born to run down rocky cliffs\nGive me grace, bury my sins\nShattered glass and black holes\nCan't hold me back from where I need to go\nOh...\n\nYellow hills and valleys deep\nI watch them move under my feet\nStranger things have come and gone\nTo see the world and take the throne\n\nDon't hold back\nOh, I won't hold back\n\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\nI'm gonna spend my time like tomorrow won't come\nDo whatever I want like I'm born to run\n\nI wanna see Paris, I wanna see Tokyo\nI wanna be careless even if I break my bones\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\n\nA winding road where strangers meet\nTo feel the love of a warm drink\nMy body moves, it's speaking loud\nDon't have to say what I'm thinking now\n\nDon't hold back\nOh, I won't hold back\n\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\nI'm gonna spend my time like tomorrow won't come\nDo whatever I want like I'm born to run\n\nI wanna see Paris, I wanna see Tokyo\nI wanna be careless even if I break my bones\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\n\nAll these things I've seen and done\nI live my life like I'm born to run\nAll these things I've seen and done\nI live my life like I'm born to run(I was born, born, born, born, born to run\nI was born, born, born, born, born to run)\nAll these things I've seen and done\nI live my life like I'm born to run\n\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\nI'm gonna spend my time like tomorrow won't come\nDo whatever I want like I'm born to run\n\nI wanna see Paris, I wanna see Tokyo\nI wanna be careless even if I break my bones\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run.\n\n😉😉😉
Amber Roberts
Holy shit I just came across American Authors and I'm in love!
Andrew Mendoza
Listening to Zac Barnett's voice is like having a sunny day ... xD I'ts great......American Authors is the best band....
Barcelona FCB
Azerbaycandan izliyen tekce menem?
Ben Magallanes
I'm born to play\nAll xbox games\nGive me live\nLocked in my room
Bhupender Sharma
My favorite song ever ever. Great work guy
Brooke Lammle
Love this song!😁
Caiodovale Vale
tokyo
Crazy Mango
I didn't knew American authors were like this just look at best day of my life\nIt's so friendly and so happy but this ones just so different..
Daina Intaite
this song is like made for me😍😍😍😍😍😍
Doanne Chin
Aaah finally! I've been waiting forever for this
El Stop Motionista 1318
Me encanta esta canción
Elle Is Coolish
Can't wait to see these guys at warped this year!!
Elmar Ahmedov
Azerbaidjan Bakcell Reklam Full Music
Falsa 238
My favorite song!! Japan
Felipe Castro
i love this song 👏🏽👏🏽😄
Fermin Avila Alcala
Joder suena tan genial
GameMent
1 million views.. Finally!
Gregory Best
Not as good as \
Guy Akeroyd
so underated
Gülnarə Məmmədova
Bakcellin reklamindan bura gələnlər))
HeR ŞeY DaHiL
Bizim reklamlardadi bu bakcellde deyesen :D azeri ve ya turk varmi ?
Hikmet Guleliyev
BakCell
Ilene Sierra
love this song❤
Jamila Kuliyeva
Woowww perfect 👍💕
Jasmine Huang
was going to bed but now... LIKE I'M BORN TO RUNNNNNN
Jasmine Z
the best band on the whole world❤
Jester Sarmiento's Ukulele Covers
it's so good when u are listening with headphones
Joshua Gideon
AMERICAN AUTHORS = ONEREPUBLIC
Joy
Algum BR??? 💚
Juddle Bot
I'm born to run down rocky cliffs\nGive me grace, bury my sins\nShattered glass and black holes\nCan't hold me back from where I need to go\nOh...\n\nYellow hills and valleys deep\nI watch them move under my feet\nStranger things have come and gone\nTo see the world and take the throne\n\nDon't hold back\nOh, I won't hold back\n\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\nI'm gonna spend my time like tomorrow won't come\nDo whatever I want like I'm born to run\n\nI wanna see Paris, I wanna see Tokyo\nI wanna be careless even if I break my bones\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\n\nA winding road where strangers meet\nTo feel the love of a warm drink\nMy body moves, it's speaking loud\nDon't have to say what I'm thinking now\n\nDon't hold back\nOh, I won't hold back\n\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\nI'm gonna spend my time like tomorrow won't come\nDo whatever I want like I'm born to run\n\nI wanna see Paris, I wanna see Tokyo\nI wanna be careless even if I break my bones\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\n\nAll these things I've seen and done\nI live my life like I'm born to run\nAll these things I've seen and done\nI live my life like I'm born to run(I was born, born, born, born, born to run\nI was born, born, born, born, born to run)\nAll these things I've seen and done\nI live my life like I'm born to run\n\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run\nI'm gonna spend my time like tomorrow won't come\nDo whatever I want like I'm born to run\n\nI wanna see Paris, I wanna see Tokyo\nI wanna be careless even if I break my bones\nI'm gonna live my life like I'm gonna die young\nLike it's never enough, like I'm born to run.\n\n😉😉😉
KaranK Buragohain
YOUR HEART
Kunal Mishra
it's the best music band!!!!!!!
LudicrouSpontaneous
Before 1 million?\n\n\n\n\n\n\nSQUAD UP!
Matt Brown
If they would simply sell their souls to the industry record labels, they could have all the success, money and fame. In the song Pride, the lyrics make it very clear that this band will never sell their souls.
Moch Ricky
Not even 1M
Mouree Tultul
Ohh the lyrics reflects my life! anyone else here like me?
NURAY
Bakcell olmasaydi bu mahnini bilmezdimm\nSağ ol BAKCELL :D asdsfsfd
Nabihah Syazwani
Im in love with his voice
Nabilah Suhaimi
20 views so far
Nayely Gutierrez
First\n\n\n\nto like my own comment boo ya!!👍👍
Nicol Erickson
Excited to see them on Warped Tour 😊😊
Nidhi Badhwar
Stranger things have come and gone.....\nI'm born to run down rocky cliffs.. Give me grace, bury my sins...
Noud Janssen
Since \
Prisma wemI
This song needs more ATTENTION !
Pujan Suthar
Just found another inspirational band after linkinpark.\nKeep it up!
Qarışıq Videolar.
😍😍😍😍😍 perfect✌👍👍👍👍👍💞💞💞💞wonderful👌👌👌
RESUL ILYASZADE
bakselin reklamindan?
Rafael
\u003c3
Raju Thapaliya
I don't know about others but I like American Authors.
Ramiz
😊😀
Rehim Ahmedli
Bakcell ilk defe qazandirdi sjsjsjsjsjsjsjsjs
Roberto 7u7
algún latino? :,v
Rohan Singh
why they are so underrated. I am crying
Roman Kerimov
This music is so perfect😍
Sanket Nagle
190k views!!😢 wtf and videos like ppap get views in millions
Smol patatah !
1:20 \
Ss dlwlrma
Today is Best day on my life❤
TECHRONIX TELUGU
Omg these guys are better than many other bands.... Why are they still underrated than many others.... They need to be in leaderboards
The Lolladorf King
American Authors has been my favourite band of all time. It has been 2 years since i discovered them through \
TheExoticCat Rainvows
I like all there songs..... like if you agree
Theo S
Sounds like something OneRepublic would release
Unbelievable !
worst moment 3:25
Vusal Ismayilov
Azərbaycandan salamlar 2018?
WastedBroccoliMeghdoot
Found out about this song on my way to costa rica. Got me soooooo pumped for the trip
Zed TheBoss
this deserve more views than DESPACITO
Zeynep Yalçın
❤❤❤
\\ Inked /
1:33 FALL OUT BOY!!!!!!!!!!
a ng
I wanna see Sweden, I wanna see Norwayyyyyyyy
akarsh dixit
how many indians here?
alex oliver
this is great.
christian 618
i love your music american authors
enrimoe
This song saved me when i was really down and nearly gave up finishing my university study. \nThe \
gotbriel
Omg this is amazing holy shit
ironic singh
this band needs to be more popular. who else agrees?
kayla de borja
WHY DID ONLY FIND THIS SONG NOW?!?!?!?!?!!?!?!?!??!
leo alexa
soy la unica latina a la que le gusta esta banda ....
nidya .seray
baksel reklamindaki mahni
nurka
Azeri olanlar +1
old yodogawa
📁Documents\n └ 📁Music \n └ 📁American Authors\n └ 📁Bad Songs\n └⚠️ This folder is empty
p jose
It's time I started living life....
raghood alqaisi
who's here from David dobrik video when he was trying foreign candy with liza !
sebqstian axr
this is a great song why is not popular? they deserved😡😡
smeagol gollum
AzerCell😂😂 (AzerCell or BakCell,What difference does it make?. Great music. Let's have fun😅😅 💃🏻💃🏻)
trashonspeed
Guess i'm gonna have to make 191 tapes to the 191 poeple who disliked this video
yael leycegui
Sleepless, whether it's raining or not you always give it all! Looks you did it with lots of dedication, love it! ❤😊 amazing job guys!
てつ
Come to Tokyo plz
須田渉夢
It’s verygood !!!
원지
I think that american quthor has a lot of awesome songs but is not famous than I expected it would be, it is werid
AIR BLUE
I live in Tokyo I definitely want you to come to Tokyo